kalender24 uuendab meelelahutus teenuseid.

Kalender24 on alati hea mõttega uuendanud oma keskkonda ja seda tehti ka eile toimunud pressikoosolekul. Räägiti erinevatest meelelahutus lahendustest ja pakuti välja ka lahendusi lahenduste toimepanemiseks.

Alates esmaspäev 20 veebruar 2015 on Kalender24 läbirääkimisi pidanud Tvitter CEO direktoriga Jack Costolo’ga, et arutada kiirteadete postitamist kalender24 keskkonda. Pikemat aega on toimetajad hädas olnud ja töökoormuse suurenemisega on keeruliste klahvide vajutamine muutunud nii keeruliseks, et appi on tulnud võtta isegi vahest arvutihiir. Kõik meist kannavad kaasas mobiiltelefone ja pressiteadete saatmine otse sündmuskohalt annab eelise kajastatud pressiteate toimetamist otse sündmuskohalt, mis samas tõstatab kogu olemustiku kõrgemale kohale. Kalender24 juhatuse liikme Kalev Jürjurik-i sõnul on sõnumi vahendus teenus abiks ka tuleviku äriplaanide täideviimiseks, kus SMS teenus katab kulutusi peo korraldajate heameeleolu tõstmiseks peo korda viimise alusel. Hea meeleolu on eduka tegevuse peamine allikas. Koostatud süsteemilahendus edastati tootearendajale.

Süsteemi üks arendajatest töötas välja sellise uudse lahenduse, kus kogu postitus tehakse SMS teenuse vahendusel, süsteem hakkab tööle kohe peale sündmustiku toimumiskatsetusi.
Edaspidistes postituste tegemiseks, tuleb edastada pressiteated SMS sõnumi vahendusel; PRESS “pealkiri” numbrile +372 89 271, kus peale pealkirja sisestamist saab edastada ka pressiteate kuupäeva, esindaja, tagandaja, toetajad ja sisu. Segaduse vähendamiseks tuleks pressiteated sisestada ühe kaupa ja eelnevalt tuleks küsitleda kõiki pressiesindajaid pressiteadete teostamise staatuse kohta.

Kalev Jürjuurik sõnul olevat tuleviku plaanides veelgi uuendusi. Suurimaks sammuks peab juhatuse liige asendada senine meelelahutus/peokorraldus multifilmidega, mis on igas meelelahutust nõudvatel kodus televiisoris juba tasuta olemas. Selline lahendus aitaks vähendada kulutusi ja suurt töökoormust ka töötegijatel meie meeskonnas. Lisaks peoüritustel nagu õllebummer või Teardi etendus ei peaks meelelahutaja enam kohapeale minema, vaid edaspidi saadame plakati mille peo korraldaja saab ise; ukse, seina või isegi puunajale paigutada. Kaasa paneme ka kasetilindi eelnevalt sisseloetud teemade ja meelelahutus lauludega.

Pressitoimetaja, Miina Miitte